موقعیت های آسب زا برای ازدواج
نوشته شده توسط : shakiba

 موقعیت های آسیب زا

زمانی که زوجین حوادث آسیب زا را پشت سر می گذارند، چالش های بیشتری در ازدواج ایجاد می کند.توانایی شغلی لازم

موقعیت های آسیب زا از دیگر مشکلاتی است که ممکن است زوج ها تجربه کنند. بسیاری از رویدادهای آسیب زا که رخ می دهند زندگی را تغییر می دهند.

این موقعیت های آسیب زا برای برخی از زوج های متاهل به مشکل تبدیل می شود زیرا یکی از همسران نمی داند چگونه با شرایط موجود کنار بیاید.

یکی از همسران ممکن است به دلیل حضور در بیمارستان یا استراحت در تخت، نداند بدون دیگری چگونه کار کند. در موقعیت های دیگر، یکی از همسران ممکن است به مراقبت شبانه روزی نیاز داشته باشد و باعث شود که آنها صرفاً به همسر دیگر وابسته باشند.

گاهی اوقات، فشار بیش از حد زیاد است، و مسئولیت بیش از حد قابل تحمل است، بنابراین رابطه به سمت پایین می رود تا زمانی که به پایان کامل برسد.

راه حل: استراحت کنید! ممکن است خودخواهانه به نظر برسد، اما رابطه شما می تواند از زمانی که برای پردازش احساسات خود صرف می کنید، سودمند باشد. یک درمانگر می‌تواند به شما یا شریک زندگی‌تان در هر تجربه‌ی آسیب‌زا کمک کند و ابزارهایی را در اختیار شما قرار دهد تا به شما در مقابله با این چالش‌ها کمک کند.

استرس

استرس یکی از مشکلات رایج ازدواج است که اکثر زوج ها حداقل یک بار در طول رابطه خود با آن مواجه می شوند. بسیاری از موقعیت‌های مختلف می‌توانند باعث استرس در روابط و مواردی از جمله مالی، خانوادگی، روانی و بیماری شوند.

مشکلات مالی می تواند ناشی از از دست دادن شغل یا تنزل رتبه همسر از شغل خود باشد. استرس خانواده می تواند شامل فرزندان، مشکلات با خانواده یا خانواده همسر باشد. بسیاری از چیزهای مختلف باعث استرس می شوند.چرا شغل تعمیر موبایل را انتخاب کنیم





:: بازدید از این مطلب : 224
|
امتیاز مطلب : 54
|
تعداد امتیازدهندگان : 17
|
مجموع امتیاز : 17
تاریخ انتشار : چهار شنبه 2 آذر 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: